Oldalak

2011. augusztus 22., hétfő

Slambuc


Ezt a mait nem fogom túldicsérni, baromi fáradtan értem ugyanis haza egy barátnőmmel, aki nem érdekel, ha látja a tegnap éjfélkor félbehagyott nagytakarítás maradványait, mikor csöngettek a régi lakótársak, akiktől szabadulni lehetetlenség volt... ÁÁÁ, nem is folytatom... Leültek, én meg vacsit főztem, Slambucot, mert nem volt elég a krumpli egy nagy kondér paprikás krumplihoz, így gyarapítani voltam kénytelen egy kevés csuszatésztával. Ami kellett:

250 g csuszatészta, 1 fej hagyma, jó 2 ujjnyi füstölt szalonna, 1 szál kolbász, krumpli, só, bors, pirospaprika, őrölt kömény, egy paprika és egy paradicsom, ha van.

A szalonnát kisütöm, én mikróban szoktam, hogy ne csapkodjon, majd e zsírját beleöntöm egzylábasba, rá a tésztát, majd szép aranyszínűre pirítom. Hozzáadom a hagymát és a kolbászt, egyszer-kétszer átkeverem, majd pirospaprikával hintem meg, rá a krumpli jön, pár kavarás, kevés víz, meg a fűszerek. Addig párolom így, folyamatosan pótolva a vizet rajta, míg a krumpli megpuhul.

Uborkával tálalom, nomeg finom friss kenyérrel, ami persze már totál perverz szintre emeli a szénhidrátfogyasztást. Érdemes ezt most begyakorolni, még jól jöhet válság és háború idején. Most megyek fürdeni, meg duzzogni még egy kicsit, azoknak meg, akik váratlanul készülnek látogatóba menni azt üzenem, hogy """!"+!fdeDF"!"hgchv"+RdgisejrlnjF+!"""'''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Umika, a váratlan vendéget leszoktatni, a mosatlant leszarni... vagy a kettőt összekapcsolni: a váratlan vendéget leszarni és nekiállítani mosogatni. Több vari nincs. A slambuc pedig remekül néz ki, nyeltem a nyálam rendesen, mikor végignéztem, ahogy eszed.

    VálaszTörlés