Oldalak

2013. február 12., kedd

Sült banános túrótorta


Ezt gyorsan meg akarom írni, mert elég finom lett, és nem szeretném, ha eltünne a recept a fejemben, bár sok időm nincs, hallom, ahogz Tomi ereszti Bella fürdővizét. Teljesen zsírmentes, ami most jól jön a diétamban. Az eredeti túrólepényem receptje ihlette, csak most quarkból készítettem el, ami tulajdonképp egy zsírmentes sajtkrém . A hozzávalók:

500 g quark, 3 tojás, 5 ek cukor, 5 ek liszt, 2 nagy banán, vaníliás cukor, citromhéj.

A banánt bedobtam a robotgépbe, leturmixoltam, hozzáadtam a quarkot, majd a tojássárgákat, cukrot, és végül a lesztet. A fehérjékből kemény habot vertem, finoman a masszához kevertem, és kivajayott, kilisztezett csatos tortaformába simítottam az egészet. 180 fokra előmelegített sütőben aranzbarnára sütöttem, majd elzártam, résnyire kinyitottam a sütőajtót, és megvártam, míg teljesen kihűlt. A porcukrom elfogzott, pedig azzal még megszórtam volna a tetejét szívesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése