Oldalak

2013. április 14., vasárnap

A mi langallónk, avagy tejfölös-hagymás-sajtos pizza



Nem tudom, mi a helyzet ezzel a langalló-dologgal, sokan tesznek főtt krumplit bele, mások csak síma kenyértésztát dagasztanak hozzá, ezért az a mostani a mi verziónk. A jól bevállt pizzatésztámat használtam hozzá, aminek a receptjét egyszer már feltöltöttem, bár hozzáteszem, hogy ez mindig csak érzésre megy, így a hozzávalók mennyiségétől nyugottan tessék itt-ott eltérni. A feltétet most nagyon egyszerűen intéztük el, kellett hozzá:

3 dl tejföl, 1 gerezd fokhagyma, só, bors, 20 dkg füstölt sajt (ami nálunk a fagyasztóból bújt elő, ezért reszelés helyett csak elmorzsoltam), 1 nagy fej lilahagyma.


Ha lett volna itthon, egy kevés húsos füstölt szalonnát is szórtam volna rá, de sajna nem volt. :( Tehát, a tésztát bedagasztottam, megkelt, három részre osztottam, egyből Grissini készült, a másik kettőt kinyújtottam, fokhagymás tejföllel megkentem, rámorzsoltam a sajtot, majd az uborkagyalun hajszál vékonyra szelt hagymát is rátettem. A sütőt előzőleg előmelegítettem a legmagasabb fokozaton, majd a rácsot a legfelső állásba helyezve benyomta  a sütőbe kb 10 percre. Aztán egy pohár fehérbor társaságában tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése