Oldalak

2011. október 23., vasárnap

Sunday Roast magyar módra



Sunday, mert vasárnap készült, Roast, mert sütöttem. Egyenesen csodaszámba ment eleve, hogy találtunk pulykacombot, hiszen nem nagyon fordul ez elő az angol multik polcain, pedig én nagyon szeretem. Eredetileg fokhagymával, szalonnával és rozmaringgal terveztem megtűzdelni, de Tomi azt mondta, hogy csináljuk úgy, ahogy náluk otthon készül. Nekem úgy rémlett, hogy erős pistát kennek rá, de elmondták, hogy gulyáskrémmel szokták megkenni, így a tűzdeltem, kentem, sóztam, borsoztam, majd egy bő órát sütöttem 190 fokos sütőben fólia alatt. Ezután kb 20 percet pirult még takarás nélkül. Tepsis krumplit kínáltam hozzá, nomeg salátát. Nagyon finom, omlós volt, Tominak is nagyon ízlett. Az biztos, hogy ezután is vadászni fogok rá a Morrisons-ban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése