Oldalak

2013. május 16., csütörtök

Hamis Chocolate Brownie


Ezt a receptet régesrég láttam a tévében a "Cook Yourself Thin" című műsorban, amiben egy Gizzi nevű csaj mindenféle recept kalóriaszegényebb verzióját főzi meg. Persze ez a recept még így is öl, brutálisan tömény, és kalóriadús, viszont nagy előnye, hogy álltalában minden van itthon hozzá, ráadásul a csoki kihagyásával jóval olcsóbb is, mint az eredeti brownie recept. Én dupla adagot csináltam belőle, mert a nem volt 20X20as tepsim, csak egy kicsivel nagyobb, és gondoltam, előbb-utóbb ugyis elfogy a maradék majd. Hozzávalók tehát 2 adaghoz:

1 dl olaj, 6 tojás, 25 dkg cukor, 5 dkg cukor házi vaníliáscukor, 160 g liszt, 100 g kakaópor, 1 tk sütőpor, 1 kk instant kávé, és egy kevés rum (opcionális)

Gyors leszek, mert Bella itt brümmög mellettem. Tehát, a cukrot a tojásokkal fehéredésig keverem, majd hozzáadom az olajat, a rumot és az instant kávét. A lisztben elkeverem a sütőport, majd hozzákeverem a kakaót is, és összedolgozom a tojásos masszával. Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntöm, és 180 fokra előmelegített sütőben sütöm 15-20 percig. A cél, hogy még belül kicsit folyékony maradjon, az majd szép nyúlós, félszilárd cucc lesz, mire kihül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése