Oldalak

2011. november 15., kedd

Bounty Torta (első kísérlet)


Nemrég olvastam egy receptet Piszke oldalán, ami nagyon tetszett. Mostanában elég sok kókuszt eszünk, mert Tomi is nagyon szereti. Olcsó, finom, és könnyebb meghámozni mint hittem. Mikor megláttam ezt a receptet, azonnal tudtam, hogy Toma imádni fogja, ráadásul kb 10 perc összeállítani. Én kicsit módosítottam az összetevőkön, pl 2 különböző márkájú kókusztejszínnel dolgoztam, amiből ezentúl csak az egyik mellett maradok majd. A hozzávalók tehát:

6-7 háztartási keksz, 80 g étcsoki, 300 ml tejszín, 2 x 250 ml Blue Dragon Coconut cream, 4 ek porcukor, 6 zselatinlap, 20 g csoki a tetejére.

A háztartási kekszet robotgépben összetörtem, a csokit felolvasztottam, és kikevertem annyi morzsával, amennyitől szépen összeállt. Egy tortaforma aljára simítottam, kicsit ledöngöltem egy pohár aljával. A tejszínt felvertem a cukorral, fokozatosan hozzáadtam a kókuszkrémet. A zselatinokat beáztattam egy kis lábosban annyi vízben amennyi éppen ellepte, ez kb 6 ek volt az én esetemben, majd kis idő után 1 perc alatt folyékonnyá hevítettem. Habverővel vertem a habot, így adtam hozzá apránként a zselatint. Ez a krémet rákanalaztam a kekszalapra, majd betettem 2 óraára a hűtőbe. Végezetül a maradék csokit megolvasztottam, hozzátettem 1 ek olajat kikevertem, majd egyenletesen eloszlattam a tetején, megszórtam kókuszreszelékkel, és további 2 órát pihentettem. Finom lett, bár legközelebb megpróbálom még habosabbra készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése