Oldalak

2011. november 6., vasárnap

Hal Spárgával


No, ez az étel nem több mint a címe. Recept nincs igazán, olyan pofonegyszerű, bér néha ezek a legízletesebb kaják. Ez valamelyik nap volt az ebédem a héten, kb 10 perc alatt készült el a hűtőben várakozó leértékelt spárgákból. Arra nincs szó, mennyire jól esett, pedig igazán semmi különleges nem volt benne. A halszeleteket kivettem a mélyhűtőből még reggel, így mikor ebédszünetben hazaértem épp jó állapotban vártak a pulton. Só, bors, forró teflonserpenyő, olivaolaj, 1-2 perc mindkét oldalán, kész. Közben vizet forraltam egy lábosban, beletettem a pároló részét, fedőt rá, amikor forrt, 2 percre beleraktam a végétől megszabadított szuperzsenge spárgákat. Közben 1 ek citromlevet, kevés reszelt citromhéjat összekevertem olivaolajjal, sóval, borssal, tálaltam, majd ezzel locsoltam meg az egészet. Mint a mennyország.
Vannak pillanatok, nem túl gyakran persze, de egyszer-egyszer mégis, mikor úgy érzem, hogy nincs miért görcsölni, aggódni, nem futok ki az időből, megvár az élet akkor is, ha felteszem a lában egy pár percre, eszem egy finom ebédet, iszom egy kávét, és csak nézek magam elé. Nem sokáig, csak pár percig, ennyi elég is. Ez a cél, minden nap megtalálni ezt a békét, legalább egy pillanatra, ha többre nem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése