Oldalak

2011. augusztus 17., szerda

Reggeli angolosan: pirított szendvics gombával és tojással


Tudom, tudom, ez igazán nem nagy szám, de elég zűrös és fáradtságos napokon vagyunk túl, ezért csak hülyeségeket főztem. A mai reggelimre viszont tudtam szánni némi időt, így a hűtőben megmaradt gombákból csináltam szendvicset. Egy pár hónapig dolgoztam egy reggelizőhelyen, és mindig ezt ettem, ha megéheztem.

2 sz. pirítós frissen megvajazva, vaj a gomba sütéséhez, gomba, 2 tojás.

A gombát 2 perc alatt megpuhítom a vajon, a tojásokat megsütöm úgy, hogy miután az egyik oldala kész, egy határozott mozdulattal a feje tetejére fordítom, addig, míg a sárgája jó, nyúlós-ragadós nem lesz. Összedobálom, és kész. Természetesen angol tea dukál mellé, tejjel, meg minden, ezt azonban sikerült kiöntenem a szőnyegre :(...
Egyszerű és nagyszerű. Most irány az ágy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése