Oldalak

2011. augusztus 25., csütörtök

Paige és Hayley tortája


Olyan zsúfolt hetünk van az utazás és a szlovákiai magyarok miatt, hogy az őrület. Igaz, tegnap kedvesen elküldtem őket az anyjukba, de szerintem, még mindig nem vették a lakot. Ez persze azt jelenti, hogy virslit ettünk, azaz Tomi főz három napja, tegnap tortellini, azelőtt Burger King (bbooooááááá....) volt a menün.
A fenti tortákat is kutyafuttában készítettem, tulajdonképpen tegnap reggel, bár a piskótákat már előző nap megsütöttem. Recept a régi (lsd. itt), most persze nem csak eperrel. A címben szereplő két lány kapta a munkahelyemen, kb 24-en meg is ebédeltünk belőle, hál' istennek elég is volt. Hayley ma ma megy terhességi szabadságra, hat hét múlva szül, Paige meg az én kis éló Moshi Monsterem, akinek megígértem, hogy, ha kibír lógás nélkül (igazi visszaeső egyébként) 20 munkanapot, sütök neki egy tortát. A kis haspók odavolt az örömtől.
Most búcsúzom, holnap indulunk, és még semmi nincs összecsomagolva, még mindig van egy-két beszerezni való, idő persze semmi. Jelentkezem, amint tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése