Oldalak

2011. július 28., csütörtök

Fajita, avagy a háziasított crap food




Vegre! Eljott az en idom!!!! A tegnapi levesbe mar belevagtam par fej gombat, de ma, ma igazan meghazuttoltam magam: fuszeres kajat foztem vacsira... Ebben a mondatban csak 2 tulzas van: nem foztem, de sutottem (kb 5 perc alatt), es nem is volt sajna annyira fuszeres. Brassoit terveztem a melyhutoben levo tarjakbol, viszont azt en nem ehettem volna, ezert Anyaval fogtuk magunkat es atruccantunk Chardba koreulnezni. Kozben kitalaltuk, hogy mivel mindketten baromi ehesek vagyunk, es rettenetesen szeretjuk a wrapot minden letezheto formaban, ezert veszunk hozzavalokat egy jo kis fajitahoz. Igy kerult a kosarba:

1 csomag (8 db-os) kukoricas tortilla, 1 uveg csipos salsa, 1 tubusos guacamole, 500 gramm zsirszegeny karaj, salatalevel, lilahagyma, paradicsom, paprika es egy fajta fuszerkeverek. (BBQ izesitesut ne hasznaljunk, mert azt nem szeretem :))) Koszi Marci a poenert :D

Hazaerve csikokra vagtam a hust, a felet befuszereztem a mi fajita fuszerkeverekunkkel, a masik felet meg a jo oreg Magyarorszagrol szervalt flekken staffal Tominak. A tortillakat mikroban megmelegitettem, feldaraboltam a zoldsegeket, megteritettem, a husikat kisutottem, tehat tulajdonkepp elokeszitettem a kesz kajat :), majd buszken kipakoltam az asztalra... Volt am pofavagas... Anyanak tetszett, Tomi epp csak benyomta, bar megint megjegyezte, hogy a ketchupos !!!, mustaros!!!, flekken fuszerkeverekes !!! fajitanal nincsen jobb a vilagon. Remelem most mar mindenki erti, miert gasztrovbarbar a blog cime... Mindegy, nem erdekel, eszmeletlen finom volt, es egy pillanatig sem erzem cikinek csutortok este (a het legutalatosabb napjan) felkesz kajat tenni az asztalra.

1 megjegyzés: