Oldalak

2011. július 10., vasárnap

Turorudi tekercs




A tegnapi pudbol mai lett, jobbnak lattam nem megdezsmalni frissen, igy a turorudi tekercs ataludhatta az ejszakat. Az oldalarol levagott ket szeletet azert Tomi minosegellenorzes cimszoval egy keves maradek csokimaz kisereteben bepuszilt tegnap. :D A receptet be sem kell potyognom, mert egy az egyben ugy csinaltam, ahogy az Limara oldalan szerepel. Oszinten be kell vallanom, nem vagyok oda az edessegeket. Enni sem, es kesziteni sem szeretem annyira oket. Egyszeruen untat. Tomi viszont rajongoja az edessegeknek, igy neha raveszem magam. Persze a jelszo ilyenkor is az egyszeruseg, nem vagyok hajlando pepecselos, harom napig keszulo oruletekbe belefogni.
Ma, mivel vasarnap leven itthon ultuk meg az ebedet, ugy gondoltam, ez is megerdemel egy bejegyzest. Igazi "gurmet" fogast talatam ki, a lengyelboltbol kemeny £3-ert vasarolt 9 darab sajtos virslit. Hu, ezek egyszeruen szenzaciosan finomak. Friss kenyerrel, ketchuppal es mustarral ettuk, es nagyon, de nagyon jol esett. Kozben a reggeli bolhapiacon talat kukoricakat feltettem foni, igy most elkepeszto finom illat van a lakasban. Bar mi is Keszthelyen lehetnenk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése