Oldalak

2011. július 26., kedd

Kéksajttal töltött csirkecombok


Tudom, tudom... jol eltuntem. Hat, bocs... Sok a dolog, raadasul fogyokuraztam, ami azt jelenti, hogy sok rizottot keszitettem, meg olyan kajakat, amikbe indokolatlanul sok zoldseg kerult. Ma sem magamnak foztem, eppen csak megkostoltam a dolgot a vegen. Anya es Tomi viszont jo kozonsegnek tunt. Rovid leszek, mert elmondhatatlanul faradt vagyok. Csirkehez:

4 csirkecomb, 150 g keksajt (en dant hasznaltam, nem stiltont), fel fej voroshagyma (vagy shallot, ha van otthon), 1.5 zsemle, keves tej, nagy csokor petrezselyem, so, bors, fokhagyma.

A csirkeket atmosom, sozom borsozem, elokeszitem a tolteshez. A zsemleket felkockazom, majd tejjel meglocsolom, atgyurom, osszekevrem a kockara vagott sajttal, petrezselyemmel, soval borssal izesitem. Tepsibe teszem, majd 1 fej fokhagymat koredobalok megtisztitva, keves viz ala, alufoliaval befedem. Mivel az en combjaim igen nagyok voltak, ezert 220 fokos sutoben kb egy orat kellett, hogy suljenek. Ezutan folia le, combok ki egy lapos tepsire, vissza suto, pirit. Az elso tepsi aljarol osszekaparasztam a leragadty reszeket, a kifolyt sajtos tolteleket es az edesre sult fokhagymakat, majd botmixerrel kremesre puresitettem, vizzel martas surusegere higitom, osszerottyentom, teszek meg hozza egy keves petrezselymet. Rizzsel talalom. Hm... nincs igazsag... nekem csak egy meztelenul sult natur csirkecomb jutott zsemleben salival... Pedig ez a Castle kek sajt az egyik kedvenc csemegem... Sebaj, mahoz egy honap es mar a kompon vagyunk! :D I can't wait!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése