Oldalak

2011. július 8., péntek

Mr Kipper




Ugy tunhet, ma kitedtem magamert. Pedig nem, mindossze egy 20 perces vacsira volt idom, raadasul rettenetesen megkivantam a halat, ezert Tominak el kellett gondolkoznom valami b opcion. A kerdesre, hogy "mit fozzek ma" a valasz gyorsan jott, pizzat. Nem -mondtam. Akkor steaket. Jo.

Igy lett steak neki, nekem meg egy kedvesen mosolygo felbecsapott halacska, aki nagy valoszinuseggel fustolt hering nevre hallgatna otthon, bar oszinten szolva nem vagyok egeszen biztos benne. Itt Mr Kipperkent mutatkozott be nekem, epp egy masik tarsaval husolt a jegpulton. Kemeny 70 penitol valtam meg miatta, de megerte, mert nagyon fincsi vacsora formajaban szuletett ujja. Recept igazan nincs, leven eleve fustolt, igy nyersen is lehet fogyasztani, bar en egy keves petrezselyem kisereteben meggrilleztem a remekbeszabott ontottvas serpenyoben, aminek kulonleges ismertetojele, hogy olyan fustot csinal, ha barmit sutok benn, hogy csak az ment meg minket a tuzoltok varatlan bettoppanasatol, hogy a foberlonk kapalaccsal leverte a fustjelzot.
Koretkent fott, majd vajban kicsit atfuttatott ujkrumplit es salatat ettunk. Ebbol is kenytelen voltam ket felet csinalni, Tomi ugyanis jobban szereti a klasszikus-mindent bele salit fetaval, mig en a halacskamhoz mindenkepp valami mezes-citromos dresszinges leveles cuccot kepzeltem el, ezert ruccolat, madarsalatat es reszelt cekla-salatat talaltam magamnak. No, hogy valami recept csak legyen, a salataontet a kovetkezokbol allt:

3 ek olivaolaj, 2 ek friss citromle, 1 ek mez, so, bors, zutty ossze, mini habverovel nagyon alaposan osszekeverem, majd a leveleket jol beleforgatom. Nekem kimaradt egy kicsit, ezert a krumplimat is jol meglocsoltam vele, hat, mit ne mondjak, el nem rontotta.

Egynek jo volt, Tomi is elegedetten bologatott a vegen a jollakottsagtol. Desszertnek dinnyet eszunk, amolyan nyarias lezaraskent, annak ellenere, hogy az ido inkabb csunya oktobereket utanoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése