Oldalak

2011. szeptember 9., péntek

Hurrá, nyaralunk!!!













Valószínűleg ez a mai az eddigi legösszevisszább bejegyzésem, ugyanis annyi kaját elmulasztottam feltölteni, hogy úgy döntöttem, hogy holnaptól tiszta lappal kezdek, ma meg feltöltök mindent, csak úgy, recept nélkül. Persze nagyon szívesen leírom később a receptet, ha valaki kíváncsi, csak dobjon egy kommentet, de jelenleg nincs erőm rá, bocs. Ahogy látható, Tomi ízlése szerint készültek a nyaralásos kaják, sok sültkrumpli, sok flekken és kollégái voltak a menün. Egyébként az egész frenetikusan jó volt, Katalónia gyönyörűséges, Franciaország úgyszintén, a tenger csodálatos volt, és még szerelembe is estem egy várossal, melynek neve Girona. Bármikor visszamennénk oda, de tényleg. Hál'istennek nem híztam semmit a tíz nap alatt, ami csodaszámba megy, mert annyi érlelt sajtot, kenyeret és ice teat életemben nem fogyasztottam mint most... Hiába, a hőség jó barát, a hosszú éjszakai séták megteszik work out helyett. Sok kincset is sikerült beszereznem, úgy mint 35 üveg bor, egy egész jamon serrano, szarvasgomba, hízott libamáj, birsalmasajt, sáfrány, egy paella serpenyő, ezer féle fűszer, gyilkos erős csili, paella rizs, 5 liter extra szűz olivaolaj, szinte zselésre érett balzsamecet, és még sorolhatnám..., Egy szó mint száz, holnaptól "eldolgozás" van, az előző hetek ezennel letudva.

2 megjegyzés:

  1. Mijaza fekete???? És el bírtad mosni utána a tálkát???

    VálaszTörlés
  2. ja, hogy itt a komment... Risotto Negro, tintahalas... fincsi volt :D

    VálaszTörlés