Oldalak

2011. szeptember 29., csütörtök

Sajttal töltött csirkefilé baconbe göngyölve


Semmi ötletem nem volt ma a vacsorát illetően, ezért rábíztam magam a Waitrose akciós kínálatára. Negyed áron sikerült így vennem csirke felsőcomb filét és salátá, így már csak a Lidlben kellett kiegészíteni a bevásárlást. Amiből dolgoztam:

7 kis csirke felsőcomb filé, 1 mozzarella, 7 szelet bacon, só, bor, kevés olaj, cérna

A combokat kiterítettem, sóval, borssal ízesítettem, a sajtot csíkokra vágtam, felgöngyöltem, szorosan betekertem egy-egy baconnel, majd serpenyőben egy kevés olajon pirosra sütöttem minden oldalát. A göngyölegeket cérnával rögzítettem, mert elfogyott a fogpiszkálóm, és sajna nincsenek hústűim. Miután megsültek, tepsibe tettem őket, és előmelegített sütőben 180 fokon 20-25 percig tovább sütöttem. Ezalatt a krumplit meghámoztam, feltettem főni, majd krumplipürét készítettem belőle vajjal, tejföllel, egy kevés szerecsendióval. Citromos-olivaolajas öntete kevertem ki a salihoz, így ettük. Finom volt, bár 3 főre éppen csak elég. Tominak kifejezetten ízlett, meg is állapítottuk, hogy a baconös-sajtos dolgok jól el vannak találva.

2 megjegyzés:

  1. Na jó, nekem nem kell főznöd... :-)) A baj csak az, hogy mindig ilyenkor töltöd fel a kajákat, én megéhezem, oszt csak gyűlnek az extra pontjaim és kilóim.

    VálaszTörlés
  2. :D Bevallalnek +2 kilot egy vacsora utani nasi-parizeres zsomleert, elhiheted!

    VálaszTörlés